CASE

PREMARK™ kampagnemarkeringer

PREMARK™ holder vejene fri for skrald

“Tak for ingenting... i vejkanten” – sådan lyder beskeden på disse markeringer, som er en del af en kampagne lanceret af Vejdirektoratet

 

Formålet med denne kampagne er at sætte fokus på og dermed begrænse de 700 ton skrald, der hvert år ender med at ligge langs de danske veje. Dette er skadeligt både for miljøet, dyrelivet og ikke mindst for trafiksikkerheden.

Med et glimt i øjet opfordrer denne kampagne os alle til at tænke os om, før vi kaster vores skrald nogen andre steder end skraldespanden. Hos Geveko Markings er vi stolte over at vores materialer bliver brugt til at skabe opmærksomhed omkring en vigtig sag som denne.

Markeringerne er udført i vores præfabrikerede termoplast, PREMARK™, og er udlagt af vores kunde PEAB og kan ses på tilkørselsramper, rastepladser langs motorvejen og på parkeringspladser.

De er lavet i to forskellige størrelser – de mindste (1500 x 1500 mm) er lavet specielt til steder med gående og på parkeringspladser, mens den stpre version (1700 x 2400 mm) er beregnet til at ligge langs vejene og på rastepladser.

Udover vejmarkeringerne består kampagnen er mere traditionel markedsføring så som plakater, udendørs bannere og online bannerannoncer. Vi synes, det er et godt eksempel på hvordan horisontale markeringer kan være med til at skabe opmærksomhed omkring en kampagne på en anderledes måde.

Hvis du vil høre mere om de mange muligheder, så kontakt os lige her.